5/07/2012

nama penuh saya

siti noorfahana binti abdul razak..... itu nama penuh aku ;-) 
alhamdulillah aku dah sihat... ok memang tajuk n3 n isi n3 ni mcam tak de kene mengena....

layan ajelah daripada diam takde cite boring jgak kan..

aku pelik la kenapa lipstik aku cepat habis? rasenye baru je beli ni kene beli lagi plak dah.. dah jadi belanja bulanan lah kirenye sekarang ni lipstik aku.... dulu tak la sekerap ini cepat habis nye... sabo jelah..tapi malas nye nak pegi beli...dah la tekejar2 balik keje nak ambik anak lagi haihh kikis la dulu ape yang ade ni.. 

tadi aku keluar kejap ... balik2 je tengok2 dah ade sebungkus besar ats meja aku ni ;-) hahahah sukeeee .. tq huda :-) selamat dah sampai kat i .....

besar! senang aku nak sumbat segala mak nenek.. lantak la orang nak cakap coach ni murah..ramai orang pakai..ada plak kata ori ke hahah ni memang lawak, perlu ke aku nak bagitau handbag aku ori cik kak oii? adoihh...  ape jua orang nak cakap aku tak kisah pun sebab memang ni jew yang aku mampu nak beli setakat ni... lagi pun aku ni bekerja... bile keje ni hari2 kene pakai handbag tu sebab aku suke handbag aku banyak2 .... boleh tukar2 n tak la beg tu cepat buruk..jadi sangggup ke ko nak beli beg harga 4 - 5 ribu untuk blasah2? ohh diriku tidakk uols.. mak ni gaji kecik n jawatan kecik so ape yang mampu je sudey ;-). tu pada aku lah... lagi pun semua koleksi guess aku dah selamat aku jual ..adala modal nak rolling beli handbag baru.. sekarang baru nak tambah koleksi dari coach n lain2 plak saje nak tukar2 angin gitew.... ape pun yang penting hati puas!! kan ....

habis bab handbag.... masuk bab lain plak


 pose budget anggun muntah semua pls

sejak kereta mr.papa tak ada ni ... memang lah susah nak kemana untuk jarak yang jauh... baru2 ni dapat call dari kuantan BIL eksiden...kereta remuk n dianya patang 2 tulang rusuk n ada tulang belakang mcam ade prob sket!! lemah lutut aku kottt bile dapat berita mcam tu... terus tekenang kan anak2 die wife die yang tengah sarat huhu my BIL cikgu so on d way g sekolah die tu la die kene tu.... bile jadi mcam ni kitorang dah tak boleh nk buat ape kalau ade kereta tu boleh la pegi jengah dorang sekejap kan ke kuantan sana tu.. ni harap call n sms jela yang mampu... memang pedih n perit rasa hidup ni bile jadi benda2 mcam ni .... sabar n doa jela yang mampu buat.. sementara tunggu hal insurans tu aktiviti riki2 ketelah kami laki bini ....nak harapkan jumpa balik kereta yang hilang tu jangan haraplah .. dah ntah kemana dah peginye aku pun malas nak pikir dah.. mr.papa lagi lah.. die langsung taknak ingat dah... dasat!!

memang sekarang aku n mr.papa selang sehari g tengok kereta mana yang nak dicari ganti tapi sememang nye bukanlah WISH lagi.... biarla WISH tu tinggal kenangan yang abadi cewahhh....tapi tula sampai sekarang aku n mr.papa tak dapat buat ape2 keputusan yang kukuh lagi nak ambik ape lepas ni... susah betol sebab benda tiba2 ni die jadi mcam takde feel kan... sape yang rasa hilang kete je tau ape yang aku rasa kot .... takpe lah slow2 la cari ape yang bekenan dihati kami.. benda2 mcam ni bukan boleh beli mcam beli pisang goreng kan..kene study betol2 kene kire btol2....

nnti bile dah ada pengganti yang entah bile dapat dibeli tu aku tempek la kat sini k...doa2 jela semua ini dipermudahkan ...ok uols mak undur diri dulu ada banyak lagi keje yang tengah beratur menanti disetelkan.... ada masa lagi i update lagi okey... muahhhhhh!!!!!

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers