5/18/2012

mydin ada kat ipoh dah..

wahh edisi kejakunan aku sebagai rakyat ipoh hahah yela kalau tak ipoh ni mcam down sket la aku rase dari segi persaingan pasaraya cewahhh.. ni naik aeon st18 n mydin ni mcam nampak la ipoh ni ok sket.... maaf warga ipoh kalau statement i ni mengecilkan hati uols tapi ni adalah dari pandagan saya sendiri tiada kena mengena dengan sesiapa ;-)

tapi tula bile dah bangunan2 besar ni yang tak bestnye kedai2 outlet nye kebnyakan benda yang sama je kat mane2 pun ade kat tesco ade kat giant ade semua tempat ada bosan la plakkk... kene kreatif sket kot jual la benda lain plak.... ishhh pandai je aku ni nak mengomen.. nnti ade yang getikss plak hewhewhew...

ok berbalik pada tajuk.... tadi sempatla aku g mydin yang baru bukak harini ....... n sempatla aku sambar 2 3 barang... haa aku mcam suke la mydin ni sebab banyak benda murah... tapi jarak dari rumah aku nak ke mydin jauh sket .. kemungkinan kekerapan nak kesitu adalah tipis... takpelah supaya tak menjadi orang yang ketinggalan jadi kite pegi jela menempek kereta kawan2 ....


kakani sebagai model ;-p

pintu masuk depan je mak snap nyah.. pstu bateri henpon dah abis...dalam ni banyak lagi kedai2 yang tak bukak lagi..yang dah bukak tu haa tula aku maksudkan yang sama tu... same je kedainye.... mcam bosan sket kot pada aku...


bile tempat dah besar masa yang suntuk memang tak sempatla nak round belek2 barang kan... aku sepintas lalu je... tu pun rase geram je barang2 harian rumah aku tak rembat sebab masa tak cukup bos dah mesej mintak macam2 n duit tak cukup...nak pakai debit kad plak... tak boleh pakai emm faham la kan baru bukak harini so sistem tak setting lagi kot.. jadi zazz balik opis ajelee..



nampak pasar nye mcam segar je sayur2 aku tengok yela pun kan dah namapun harini baru bukak tentu dahla semuanya segar ye dak....harap2 maintainlah ye..jangan mule2 je...


ok esok dah sabtu ... sabtu adalah hari masak2 beria saya... hari keje saye tak masak beria sebab mr.papa taknak makan ;-) diet katanya.. tapi nak suami sayang kene la jamu selera die kan kan kan ..aku memang jiwang karat bile laki aku puji aku masak n cakap makan kat rumah memang best!! senang kan nak bela aku hahah ;-P laki puji masak pun dah jiwang..... laki bagi emas belian kaluuuuuuuuuu.....


*gambar sekadar hiasan*

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers