7/18/2011

terlajak lagi...

citer cuti2 dekat tak cite lagi...nanti la cite hahah ko cuti ke genting ke icity ke kl pun nak gebang kencang ke hahahhahaha yela yela mak orang ipoh hahah sume tempat tu jauh dari tempat mak hahahah....


ok memandangkan ade mase sikit ni so nak update pasal me n mr.papa telah terlajak .... no no bukan terlajak itu ..haha terlajak ape?? terlajak lagi membeli stok raya rayi anak2... perghh anak2 mak tahun ni raya sakan... stok baju raya baju jalan sume boleh membawa ke tahun depan.. amboii statement riakk!! jangan salah sangka ok....bukan ape... aku memang geram bab baju bebudak ni .. tu belum baju anak pompuan!! haih tak taula kalau aku ade rejeki ade anak pompuan esok esok mau bankrap c!!! hahah sume aku nak borong!!! anak jantan pun aku dah separa gilee hahah.... aku pasti sume mak pak dalam dunia ni kalau bab baju anak2 memang takkan jemu2 n takkan abis2... ade ade ade n ade je lagi nak ditambahnye....betol tak betol tak? padahal semuanya dah lengkap dah beli dah siap siap2 dah,, tula sape suruh lalu lalang kat kedai2 peberet kan haa dah terlajak n terlajak!!! so hadap jela hari2 mendatang dengan budaya menabung :-P

 
tak rugi beli baju bajan kat bebudak bedua ni, lepas abang dah tak boleh pakai
adik plak pakai... jimat bukan??



berikut adalah hasil2 terlajak kami mak pak danish n rayyan....
tambah sikit2 lagi yang rase tak cukup ***ni ayat napsu mak***

dua plastik je ;) .. tu pun nak kecoh kan? yela aku orang susah.. 2 plastik pun 
dah cukup rahmat lain la kalau yang jenis duit banyak tersepak2 tu kan..


:-) 
puas hati sebab shopping part 1 dulu tak beli sume ni heheh 


;-)
alasan utnuk rembatan kali ini..
sebab nak kaler2 yang meriah!!!!! meriah kan dah same
kaler cadar!!! ceria ceria gitew...



untuk mak bapak? heheh dapat jugak heheh puas hati jugak  tu next n3 lah.... 


sampai sini saja dulu ;) jom solat zohor ......

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers