7/03/2011

balik rumah mama best!!

macamla tak penah balik kan... padahal balik selalu sangat, selang seminggu mesti balik ...pastu mama n abah plak selang dua hari mesti sampai ipoh .. yela kan rumah mama ai dekat je kat manjung je dari ipoh ke manjung tak sampai 2 jam pun :) syukur la mama n abah dekat ngan aku ... ala orang lain umah mak kat sebelah umah tak dak heran pun hahahah yela kite same2 syukur la okey  ... tetibe teringat kat MIL n PIL yang jauh di pahang sana.... sian mr.papa jauh die dengan mak n abah die tapi sana pun kitorang selalu gak balik :) walaupun jauh tetap kene selalu balik ... 

balik kali ni best sikit sebab abang ai yang sulung pun balik sekali... maka danish lah orang yang sangat best giler!! sebab geng2nya balik... memang lame dah tak jumpe, sebab nye asal dorang balik manjung selalu terkena time kitorang ke pahang so adalah rindu disitu ....

sesi melepas kan rindu :)
adam~lisa~danish

model karpet baru maktok (mama) 
nak raya so karpet pun kene tukar.. disponser oleh abang ai :) tq tq nanti 
blanje lagi yeee...


nak dekat raya ni so kasi upgrade sikit rumah mama ... deco2 sikit2 buat
bagi warming up...nnti kite up lagi ape yang patut ye ma  :)


kebetulan jugak hari sabtu ada kenduri kawin my bestfriend merangkap jiran kitorang .. jadi tak payah susah payah mama or me or SIL nak besilat kat dapor untuk lunch zazz je melahap ke kenduri :)

congrats to ayu n ayie:)
dorang dah nikah dah bulan 5 haritu ... memang cantik segalanya....
satu persiapan yang perfect!! lain mcm jadinya dewan majlis perbandaran manjung itu...
kawin kat dewan tempat aku kawin 4 tahun yang lalu ...

nak begambar ngan pengantin tak sempat ngan mak pengantin pun jadilah...
yang ai peluk tu makcik nora :) merangkap mak angkat ai ....gojes die haritu 
siap pakai bulu mata pelesu giteww.. to my mama ada berann???
dari kiri:: kakana (sepupu kesayangan), adam n lisa , cik nora, me, mama n kakisya (sil)

3 orang wanita dan terselit seorang jejaka yang saya sayangi....
danish~mama~kakana~kakisya...
**muke aku kenapa gelap? sabotaj kah??**




mama n cucu2 jantan... sorang lagi cucu jantan tengah dok bedukung ;-P
abah? abah tak ikut g wedding ni die bz ke kebun.. kewl kan bapak aku hahah
orang g mentedarah die relex g kebun!!


setel bab kenduri .. aku bawak budak2 ke lumut plak saje main2 .... perghh meriah okey bawak hanak2 yang ramai berjalan2 ditepian laut hahahah kan best kalau anak aku ramai mcam nih!!!

 yang belakang sekali tu bukan anak!!


haaa ni baru ade dalam siaran muke budak nii..
budak cikabom yang sihat!! dengan kasut tak pakai elok je main buai2 siap nangeh2
taknak orang angkat dari buai tu... eee gigit kang haa!!!



okey itu saja kisah hujung minggu saya di rumah mama saya dan di daerah kesayangan saya manjung permai :) tata.... ai nak sambung buat keje.... eh dah nak pukul 1 dah!!! cepat nye masa berjalan.. syukur puasa saye makin hari dah makin surut untuk diganti tapi badan tak surut2 !! tensen mak!!!

2 comments:

  1. cantik lah baju biru u..i suka sangat...

    ReplyDelete
  2. lily: thnks lily...haha tu baju blasah ai g keje je laling baju2 murahan from nagoya hahaha... baju ai nak g wedding tu tak siap huhuhu sedeyy...

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers