7/31/2011

salam ramadan...

sahur uols mcamane ? kitorang ok je secara simple gitew....dalam bulan puasa ni dapur rumah aku insyaallah hari2 akan berasap berapi... memang same mcam tahun2 b4 ni aku akan memasak untuk hubby terchenta!! die kan pemakan masakan aku hahah... ala bukan nak makan beria2 pun masak simple je janji perut kenyang kan... semalam dah beli segala barang n aku pun dah siap2 siang sume.. kang balik umah terussss zazz je dalam kuali... tapi menu berbuka harini aku tak de idea lgi nak masak ape ....tanye mr.papa die cakap awl lagi nak tanye pasal berbuke cewaahh laki mak!!! tegas!!! hahahah ..


pic emak menidurkan anak dengan kuasa senyum ;-P

pagi2 puasa dah hadap muke aku kan hahaha.... tak apelah anak2 ... mak sejak akhir2 ni terbanyak gambo jadi mak tempek je sini yek...layankan saja okey.... i love u all!!!!


salam ramadan uols :)..

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers