7/25/2011

ade banyak cite ade banyak gambar :)

yeayyyyy best2 dahla banyak cite banyak gambar plak....bestkan?
ko apsal kan..nak perasan sesorang ? hahah ko ingat ramai sangat ke nak bace blog ko? hahahhaha ade mak kisah nyah? tak de orang bace pun takpe aku sorang pun boleh bace bebanyak kali hahahah .... 

ok ok ok aku ni dah biol otak dah ni sebenonye ... keje banyak okeh betimbun2 datang.. itu lah ini lah sampai satu tahap aku tak terbuat...serius cuit yang ini sikit pastu cuit yang itu sikit ... haih ntahla aku tak laratla nak layan baik aku update blog terchenta... lapang sikit otak dan perasaan... sesape yang ade fb aku tu tau la aku dok meroyan tadi kan!!!! stesss okeh.... 


bagus gak ade blog ni.. bile update blog kesayangan ni terus hilang stress n terus jadi perempuan cantik yang berbudi bahasa!! tadi aku menjeri2 n marah2 okeh macam pompuan meroyan .... ampun kan lah dosa ku ya alllah ... sesungguhnye aku ini sangat kurang sifat kesabaran dalam diri...


ok lupakan la sengketa itu... kite mulakan dengan pembukaan bicara dan mata dengan menatap pic kat bawah ni...
birthday boy!!
happy 1st birthday rayyan.... 
budak cikabom ni malam tadi abangnye dah nyanyi2 hepi besday to u dah 
kengmain sonok lagi die menari sambil tepuk2 tangan!!!
**gigit kang budak ni !!!**


update kali ini ade banyak tajuk2 cite berdasarkan gambarajah so layannnnn....

JALAN-JALAN CARI BARANG...

sabtu haritu mr.papa ajak g beli bju keje die...jadi aku pun zazz siap!!! kebetulan kt G2000 ade plak sale so mr.papa pun buatla belian secara borong stok2 ofis die yang dah berkurangan disitu... aku? layankan  je selaku isteri yang setia berdiri di blakang suami disamping melayan kerenah 2 orang ank bujangnya....bile cite kene la tunjuk bukti... bukti yang mak ni setia n sabar menanti si suami sedang membeli belah!!! 

nah!
huru hara anak2 mak.. sumbat dua2 dalam troli jj tu ha ... tak kose nak hangkut stroller segala kang sorang aku sorong sorang lagi bertempiaran lari leceh!! mcam ni senang !!! mudah dan menjimatkan masa... cuma aku agak terhad la nak folo mr.papa sbab troli tu besar n tak muat nak lalu celah2 baju tu jadi tersangkut lah kami anak beranak depan cermin ni .... jadi aku pun  keluarkan camera n snap!! 

kali ni aku baik tak ade pun lebih2 nak bershopping untuk diri sendiri.... hahaha cume terbabas sikit je kat MNG n bekenan le kat baju tu n zazz hahah.... pic tak de sebb mr.papa malas nk snap... aku memang slalu kene mcam tu... sebab tu pic aku kureng sikit banyak pun pose dalam kete je....dah stop emo itu kite beralih cite lain plak....


KISAH POKOK-POKOK RENEK

korang tengok pokok-pokok renek aku tu.. sume dah tinggi2 hahah nampak sangat la aku ni jarang memasak dah sekarang ni .... pokok kunyit tu korang tengok hahah tinggi gile dh hahah mr.papa ckap sikit lgi jadi pokok kelapa.. pokok pandan mcam biasa rimbun... yang tak tahan tu daun kucai tu hahah siap bebunga2 tinggi lagi .. tu la baru aku tau pokok kucai rupenye bebunga mcam tu...sian aku jakun... nasibla tanam sendiri :-)


BER TUTTI FRUTTI
kedai tutti frutti ni dah lame dah ade kat ipoh ni... aku je baru ade mase nak jengah kedai ni ahad haritu.. tupun sebab danish asik ajak je..aku memng kureng sikit la benda2 manis n sejuk lepas makan mesti aku pening...tak tau sebab ape memang aku jenis mcam tu...jadi sampailah kami ke tutti frutti ipoh ni ... aku tak sure la kat ipoh ni ade bape banyak kedai tf ni yang aku pegi ni kire baru bukak la kot...ok layan pic jela ye..


pemakan yang berjaya!!!
 budak cikabom ni bagila makan ape pun sume die boleh setel!!!




 budak paling habis hati !!
 dah besar muke dah mangkuk tu!! tamak okeh nak cup besar!!
isi mcam2 segala mak neka bak kata mama aku hahah
haih la anak2 sekarang....
lepas dah cedok2 segala mengikut napsu anak2 timbang2 
rasakanla hazab nak bayar hahahahaahaha


bapak misali
tak abis pun 2 cup tu ... tula tamak lagi danish!!! ;-P


dan akhir sekali selaku penutup bicara pada hari ini yang dinanti nanti dan ditunggu-tunggu 
kemunculan  solonya.....


--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
mat kilau minah senget silau
sekian ...dari si serabai selekeh yang bertubuh giant....

2 comments:

  1. rata2 semua makan tuti puti nih..adeh kat perlis ni mana lah ada benda alah tu..ngidam!..tetiba ja kan..hahaha

    ReplyDelete
  2. HEHE laling i pun kat ipoh ni i rase satu kedai je kot yang ade huhu

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers