12/07/2012

kasut terbabas

tak pasal-pasal harini aku tebeli kasut ...kasut terbabas namanya.. asalnya tadi saja nak bejalan-jalan je mengisi masa lapang maklumla kan hari jumaat...nak lepak opis mcam bosan plak so jomlah menjamu mata..memang niat hanya nak bejalan bakar kalori je...tapi boleh plak wedges aku pakai harini mcam menyakitkan kaki aku secara tiba-tiba n gila-gila...ekceli wedges tersebut pun adalah baru ;p baru harini aku rasmi pakai...kaler oren tapi pic takde sebab sakit hati punya pasal..dah la baru beli pastu sakit kaki gile ...dari pagi tadi tak la rasa sakit kaki sangat mybe aku tak bejalan sangat kot sekali uolss dah bejalan lama terus sakit nak mamposs kaki haku n terus rasa nak bukak kasut tu n humban dalam tong sampah boleh??

dah jadi mcam tu aku pun ape lagi terus singgah vincci n rembat kasut dalam pic yang tertera diatas!!! wahh rasa mcam boleh terbang n rasa mcam takda kaki bila pakai kasut ni.. ohh lega kurasakan...jadi itulah kisah kasut terbabas saya pada harini...bukan lagi kasut yang terbabas duit juga terbabas dalam keadaan yang bernafas dalam lumpur ni tatkala menunggu gaji + bonus yang bakal menjelma  ;p yahooo....



2 comments:

  1. wah lawalah kasut terbabas tu
    saya pun pakai patern lebih kurang tp murah je

    ReplyDelete
    Replies
    1. irfa: heheh kasut ni pun murah jeww ;p

      Delete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers