8/01/2011

menu berbuka semalam

asal bulan puasa ...  sesi menayang menu berbuka adalah wajib!! ..uols berbuka ape semalam?

aku masak simple2 je... mr.papa pun ok je.... semua menu adalah idea die ;) ... mak selaku tukang masak hanya menurut perintah!!

jadi inilah juadah semalam ;-)

ikan merah stim ala asam pedas 
- sihat , senang, cepat dan sedap!!

kailan + udang  goreng
-jangan tekejut tengok halia tu hehe aku memang suke makan halia, tu pasal aku potong besar2 ;)


dua jenis lauk ni je juadah kami....



ini adalah lauk untuk my kiddos... sup ayam kentang!!! 
danish makan 2 kali tambah nasik die memang hantu sup..ape2 asalkan sup... makan mengalahkan orang puasa..siap ngan minum cincau lagi kengmain!! ryan aku letak dalam walker sambil suap die nasi, bukan main seronok lagi die ...budak tu suap la ape pun sume redha jee bagus budak cikabom sorang tu.... suap nasik lariii pastu datang balik pastu dah dpat suap lari balik ha tu jela keje die semalam time kitorang berbuka......


ok hari ni plak mr.papa belum sms lagi die nak makan ape... so esok aku tempek lagi menu seterusnya....

sekian selamat menjamu selera mata ;-)

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers