8/02/2011

berbuka ramadan ke-2


tadaa.... makanan datang lagi ..huahuahua....
takpe pagi2 ni tengok makanan tak pe lg, kang start pukul 4 tengok makanan memang meleleh....

update makanan lah lagi kan aku ni... dah tu nak cite benda lain tak de cite nk dicite baik tunjuk makanan semalam je....sahur? aku memang tak makan sahur(diet *uhukuhuk).. minum air je.. mr.papa pun mcam tu.. tu lah persamaan kami..tak taula kenapa memang kureng sikit nak makan sahur ni ... tapi kadang2 makan jugak tapi tengok keadaan dan permintaan mr.papa... so far dah 2 hari puasa die memang tak de nak makan sahur.. me? ok je hehe lagi mudah keroje mak uols oiii....... ok kite layan gambar je lah ye..



sebelum pic makanan di jamu ... ai letak dulu pic anak2 kesayangan nihh

penyeri sahur kami..... bangun2 tanye mama ngan papa nak g mane ....
hahahah muke sembab masing2 tula bangun subuh sangat... bile anta g sekolah masing2 sedap tido dalam kete...mengantuk sangat dah...


ehh apsal aku ni cite psal sahur plak .. tajuk n3 lain hahaha.. ok ok ni ha semalam aku masak ni je...

 ikan kembung masak taucu
  • -ikan agak tersorok sedikit...2 ekor ikan je sekor sorang hahaha

daging goreng pedas bersama sayur campur
  • -bile dalam pic ni bapak besar batang serai aku !!

dua jenis ni je yang aku masak semalam... tapi di raikan juga oleh bekalan ihsan dari kaknani(babysitter anak2 ai) tq kaknani  seperti yang berikut:-

hati lembu msak kicap kot...
  • ai tak makan hati lembu mr.papa je yang makan sorang hehee die cakap sedap
  • kaknani memang rajin masak n terer masak!! selain dari jaga anak aku die juga kadang2 menjadi tukang masak di kenduri2, amboi aku promote kaknani plak dah kat sini hahah... takpela next year dah tak jadi babysitter anak aku dah so boleh kot die bukak restoran nanti kan...


bubur caca 
  • ni fav si rayyan cikabom.semangkuk besar rileks je budak tu boleh setelkan..

jadi begitulah serba sedikit juadah comel yang kami makan semalam korang nanti mengadapla menu esok plak ye .. sementara aku rajin update aku updatela kan.. sonok tau bulan2 pose ni cite2 pasal menu ni ..korang  nanti letak la jugak ek boleh aku tiru....hehee








eh lupe plak ... ni pembuka selera aku semalam.... feberet sekeluarga!!! dan juga mudah disediakan....


hahah perluke aku buat statement mudah disediakan haha padahal potong pstu ngap!!!! hahahhaa sedapnyee la engkau wahai buah !! tapi semalam danish yang setelkan separuh pinggan ni ....




ok dah cukup disini saja...
 
 
sekian info dari si besar yang sering kedapur.....

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers