6/26/2011

update secara pantas ;)

sabtu ahad lepas mcam biase tak ade aktiviti yang rasmi...
mcam biasa lah kemas rumah n buat kerja2 rumah yang tak pernah habis adeeee jeee nak buatnye bile duduk rumah... itu la ini la... begitula kan, semua orang rase ape yang aku rase kan? tapi mcamane pun aku tetap seronok dengan kehidupan sekarangni .... dimulakan dengan pic 2orang hero saya :) sebelum bersiap nak keluar... rindu kat ini dua orang budak!!!

man kidal ehhhhh abang dan adik ;-P

hari sabtu :
bangun pagi2 kemas rumah siap2 basuh baju, sidai baju, masak nasi budak2 goreng nugget untuk mak bapak budak  n terus siap2 nk ke jusco.. em mane la lagi kat ipoh ni kalau tak jusco or prade  yang mcam besar sikit shopping complexnye.. sweet kan ipoh ni comell sangatttttt!!! tapi sebelum tu mama ade call bagitau sepupu side mama baru meninggal die duduk kat meru jelapang je , meninggal sebab sakit tua... jadi sebelum g shopping pergilah ziarah dulu Al-fatihah untuk pakcik wahab

acara bebas anak2 sambil tunggu mama cantik siap :-P 

bile mama dah siap
acara bebas mama dan anak2 **sambil tunggu papa pulak siap**

bersama boyfriend2 **hati berlagu girang**

 
***mutu gambar dalam n3 ni adalah sangat lemah!! pakai henpon je henpon plak 
belah lense camera tu tekene susu ryan ;-P tu yang blur sikit tu***biasela kan henpon mak mak..
hajat nak pegi jusco sebab nak mencari kasut lagi dan lagi , ai dengar2 kawan2 cakap vincci ade longgok2 so ai pun ape lagi **mak kan suke kasut longgok2 yang murah**... goda la mr.papa die pun ok sebab die nak beli barang jugak ok memanglah cun!!.. sampai2 je terus g vincci dulu, bawak plak kete kecik ai mudah giler nak dapat parking selit2 je .. orang jangan la cakap ... sabtu ahad jusco ipoh full okeh!! bile sampai vincci terus jadi blank.... jiwa tak ade boley plak mcm tu kan..last2 rembat sepasang je... bagus jugak kan jimat duit aku :) padahal baru minggu lepas aku dah borong dah 5 pasang hahahahaaah**gelak jahat** budget penyanyi kan nak kasut banyak2 hahahaaha .....

malas nak jalan ke kedai2 lain , lepas je vincci terus je masuk jusco... g renew jcard yang dah lame mati hahahaah... kalau tak sebab ade less 15% harus aku tak renew lagi hahaha.. dasar pemalas.. jalan2 tengok2 ade baju melayu budak2 wahh cantekkk!!!! tengok plak size dua2 anak teruna aku pun ade lagi cantekk!! terus aku ambik!! taknak dah jadi mcam last year, sian danish pakai baju melayu kain satin panas!! akibat melambat2kan baju die harga baju melayu kanak2 sepasang adalah rm45 ..harga ok kain pun cantik.. tahun ni baju anak2 dulu ready kan dulu.. orang tua blakang cite :) secara tak langsung kaler tema hari raya tahun ini sudah tetap!!!! haahah tapi i sukee kaler ituu :) nanti raye i tunjuk okey .... nnti basi plak :) tinggal nak beli kain ai n mr.papa je lagi ... takpe senang je tu ;)...tak pasal2 kan? dari nak beli kasut aku jadi ke bahan raya plak dah hahaha jadi nya hasil rembatan hari tu je mcam2 benda yang tak di plan sudah dibeli :D dapatla baju anak2 mainan anak2 seluar bapak, baju mak, bra spenda mak ;-P n mcam2 lagi bahan2 yang tak diingini termasuk dalam plastik hehehe..biasela tu kan ....habis lah bab hari sabtu kami ;)


hari ahad:
pagi2 pegi pasar tani....sonok morning walk kat pasar tani abis terbakar kalori aku!! dengan bawak anak2 yang agak semangat n agak ligat.... n hari yang panas pagi pergh memang freshh!! masuk2 kete ryan terus tenganga tido macam die yang bejalan .... budak sorang tu memang la .. yang abangnye plak sebok suruh papa beli durian....tu plak hantu durian hahahahaah...... balik2 aku rase mcam dalam bulan puasa letih semacam!!! bile petang sikit... bawak danish g potong rambut di salon kegemarang hahahaah KEDAI GUNTING RAMBUT MAARAN ... hahahaha cayalah abang ! uncle maaran je yang die bekanan untuk potongkan rambut die kalau orang lain sorry okeh hahahahahaha

taik lalat budak ni makin besar aku tengok hahahah....
**danish n uncle maaran peace yoooo***


mcam tula sedikit sebanyak cerita pendek dari aku..... next week aku balik manjung g weeding bff n melepaskan rindu di rumah mama :) .. 


p/s: sepatutnya hari ni puasa tapi tadi dah bukak puasa sebab aku muntah 2 kali.... ntah datang angin ape ntah adoii letihh ..




2 comments:

  1. wahhh sudahhh selimmmmmmmmmmmmm...........

    ReplyDelete
  2. huishhh jangan terpedaya itu hanya ilusi je hahahah... boleh la kak turun la sikit demi sedikit hahahahah

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers