6/22/2011

kasut tinggi....

saya adalah PENGGILA kasut tinggi....lagi tinggi lagi aku sokaaaa hahhaaahahhah* gelak jahat *


tapi saya tak kisah bile orang cakap kat saya seperti berikut :-

- dah tinggi pakai kasut tinggi lagi la tinggi ...**tinggi kah aku??* 

- bile pakai kasut tinggi nanti berdiri dengan husband tak sama tinggi la.. tak sepadan la...***part ni selalu   orang perkatakan ;)hahahha...fyi... laki mak memang jatuh cinta ngan mak sebab mak lebih tinggi dari die tau.. sweet kan? n semua kasut masut mak sume die suke sangat .... die kan pengkritik ai.. kadang tu pagi2 die yang pilihkan suruh pakai kasut yang mane yang sesuei ngan baju mak!! auwww mr.papa aii ;-p pecah rahsia u .... hahaha****** tak salah kan kalau isteri lagi tinggi dari suami ;) ai ok je.... bahagia je ;) romen romantika je .... tak ade prob disitu okey.. jadi adik2 jangan lah takut2 nak carik pakwe yang rendah dari kite tak de masalah sebenarnye ;) .. mr.papa i luv u byk2!!!! 
- tak takut ke tulang belakang bengkok n cepat jadi tua? ** memang tak di nafikan tak elok sebenarnye berkasut tinggi dari segi aspek kesihatan.... tapi kene la pandai ;) jangan la pakai kasut berdiri dari siang sampai malam... mcam kat ofis selang seli la dengan selipar... kalau g shopping kalau rase dah lame sangat berdiri tu, g la duduk kejap minum2 ke bagi peredaran darah tu ok n tak bagi tekanan sangat kat kakii tu n agak2la weii nak g shopping 4 5 jam harus jugak ke ber heels bagai maknyah oii???  ape pun berserdahana cukuplah kan .. apa2 serdehana jela ;)***
okeh dah abis bab kisah mengesah orang cakap kite pergi ke soal seterusnya ....



kenapa saya suka pakai kasut tinggi? 

- sebab saya gemuk **bile dah gemuk pakai heels die mcam bagi balance la so ai nampak la langsing sikit nampak la lonjong sikit kurus sikit walaupun realitinya adalah tidak .....lap air mata...***

- sebab saya rase yakin bile berjalan ** bile berjalan rase cantik je diri ni ...cepat muntah uolszzzz!!!

- bile pakai baju ape2 rase kene je dengan kasut yang tinggi2 cer tengok patung2 sume tinggi2 n pakai kasut tinggi kan sume cantik kan haa tengok model2 tu kan ?? rase mcam diri sendiri pun model gitew.. feduliks nak cakap mak ferasan !! haha aku bukan perasan aku memang suke berangan !!!!! 

- paling penting.. gaya perlu lah selaras dengan keadaan :) jangan lah membabi buta bile bergaya..simple2 cukup okey ;) **ni tak de kene mengena hahahahahah**



dah dah aku dah merepek dah ni....... mak undur diri dulu dari melalut2 kat sini... aku masih lagi merempat kat pc orang nihh.. tuan pc ni dah nak turun dah ni tadi die g meeting hahahaha tq kakreeen yeee kasi pinjam ini pc hikhikihihik..... ok uols jumpe lagi nanti..



sebelum tu nah tengok pic nih !!!!

kaki gajah berkasut bintik2 =P

1 comment:

  1. i pun suka kasut tinggi..cantik kasut u matching dgn baju..polka dot plak tuh

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers