6/27/2011

bang bang boom !!!!!

benci tau!!! pepagi buta dah kene!!! bukan bukan dengan tv 3!!! mcamni cite nye...

time nak kuar bfast tadi tengah aku kuar parking ade call dari no 013-******8 ai pickup tapi die diam n terus letak aku hangin okeh then keluarlah jeritan dari mulut mak!! hahahah aku ganaz okeh!!! bile dah setel mentedarah singgah bank plak bayar bil segala emm kat opis boleh plak maybank2u tak boleh nak bukak dah susahkan aku  nak kene parking kete bagai nak g bank!!! sup sap sup sap siap lah segala hal tapi ehh singgah kejap kedai baby (jual barang2 baby) kat sebelah bank je kedai tu jadi terbabas la terbeli kasut kat budak ryan cikabom.. sian budak tu asik pakai stokin je susah betol cari kasut untuk die sebab kaki die bulat rase nak makan :-P

bile dah sampai opis baru la aku tengok balik henpon... ade 3 misscall dari no yang pagi tadi tu..pastu ade 3 sms yang berbunyi :


u ni sape??z?z?

i kenal la u ni sape... i dlu admire u tau... skang pn i admire lg, bleh ke?

u ni sombong la nnt add i dlm fb ye



hahahahahaha lawak kan? no no mak tak perasan okeh benda2 mcam ni dah biasa **sambil buat muke kerek** hahaha ko ingat ko lawo ke fahana??? hahahahahaaa adoiii....


pastu no tu call lagi sampai naik rungsing aku ... aku malas la pickup tak kose okeh!! pastu ai punterus la sms mr.papa yang terchenta yang berbunyi :

me:  syg ade orang gile dok sms sy n call sy pakai 013
mr.papa:  sape?
me:  xtau syg...

pastu no tu ade call lagi ..........

mr.papa: dia ade call lg ke?
me:  haah ................SYG KE? (aku terdetik)
mr.papa:  aah hahah syg perasan kan syg ingat syg ade peminat kan? (hampeh kan?)
me: x langsung okeh (ayat cover malu)
mr.papa:  alaaaa mesti syg td mcam suke kan? ish laku lg aku nih (hahahaah jahat kan?)

hahahahaahahahaahahahahah notti tau mr.papa!!!! selalu mcamni tau!! tak ade keje betol hahahah.... adoiii malu okeh!! tau td tak payah mengadu pun takpe hahahaha.... dah kene drop kaw2 ni mesti smpai petang karang n sampai rumah kang kene drop siap ajak danish n rayyan tu nanti tau sangat la aku mr.papa punye perangai... silap2 dorang buat ombak kat aku!!! hahaahahah 



sekian,
aku yang banyak peminat ;-P

2 comments:

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers