5/04/2011

salam takzim....entry untuk mu si giant!!

Ape hal kan pepagi dok salam2 takzim .... emm mak xtau nk letak tajuk  ape uols.. n3 hari ni tak ade pic.. sebenarnye mak tak suke la n3 mak ni panjang bejela sebab nampak mcam boring tapi takpela kan sekali sekala...

mak ni lately mood dah kelautla .... sebab baru ni aku kene penampar tamparan hebat.... hah? dengan sape? dengan laki ko ke? oh tidak.... jangan salah sangka laki mak suci okeh.. *cough* ni kene penampar dengan mulut longkang yang perasan diri diva yang aku telah gelarkan diri die sekarang adalah GIANT!!!

macam ni story nye.... kalau ade yang perasan i dok meroyan kat facebook tu mybe taula sikit2 kan....ni nak letak kat blog ni kalao yang si penampar tamparan  aku tu bace ko sendiri mau ingat wahai giant!!!!! padan muke aku panggil ko giant!! tula kacau lagi hidup aku kan...sape suruh?

3 4 kali aku pikir nak kuar ke tak post ni takut dengan sensitiviti alam sekitar kang susah kan tapi buat ape aku nak kesah ? ni blog aku aku punye hal la nak tulis ape.... kalau aku pikir mcam tu susah la nak berblog bukan? 

nak cakap aku gemuk aku tak kisah aku mengaku aku memang gemuk memang uols pun tau kan i memang selalu dok mengomen kat sini cakap i gemuk kan ... tapi probnye cakap sikit2 sudah la ni tak abis2 dok ulang2 dok gelak2 dengan sekor lagi geng die ... pastu ko siap bagi contoh diri ko yang kunun cantik tu ... suruh minum air banyak ... bagi air kencing jadi kaler putih ......siap tanya aku tu kencing aku kaler ape dengan muke serius....nak je aku jawab kaler hitam... suruh jgan makan itu jangan makan ini .... suruh itu suruh ini ... yesss terima kasih .. saya suke share2 info mcam tu saya tak kisah walhal memang kengkawan aku selama ni pun dok share memacam ngan aku  tapi ending sharing info ko tu ko kutuk aku ape hal giant?!!!!!! ko kutuk aku punye pinggang punggung pinggul tetek n satu badan aku ????? aku tak kisah kalau ko ambik berat secara ikhlas dengan aku tapi cara ko tu buat kan aku sakit hati ... ko faham tak ko kutuk aku giler222 siap ko ajak geng ko kutuk aku ?!!! ko siap cakap kat aku macam2! ko cakap kat aku dah bersalin lame pun still gemuk lagi pstu gelak .. kurang ajar tak??.... siap cakap ... nak tengok aku kurus ke tak raya ni ?!!! whatdahelll giant???

ko tu kurus sangat ke??? bile aku dah tak tahan aku slumber fire tanye berat die berapa dengan muke emo cakap 81kg!!! kurus ke ko giant dengan berat  mcam tu??!!!!! nak je aku baham gelak kuat2 kat tepi telinga ko mcamane ko gelakkan aku tadi ngan geng ko tu!!! yang si geng tu pun buta ke mate ko takkan tak boleh beza aku ngan die? yang nak gelakkan n kutuk aku kaw2 tu???? sekor2 tak sedar diri.....

bile aku bejalan bile aku duduk bile aku buat ape saja mata ko liar je perhati kan aku ape hal giant?? ko jaga dulu badan ko tu ha.... jom kite sama2 usaha untuk kurus cara baik.. takpayah ko nak dengki2 ngan aku... aku malas nak fire ko lebih2 kang ko jadi gile !! yang aku pelik tu ape hal ko psyco aku je?? ko dengki kat aku kan?? tapi nape ko perasan mcam tu ko tak malu ke giant?? ko sedar tak diri ko tu macam mane? 

dahla taknak cakap banyak dahla karang nanti orang lain plak salah anggap... tengah tulis ni pun aku dah menyirap dah teringat kata2 perasan die ee aku nak muntah!!! kepada pembaca sekalian n3 ni tak ade kene mengena ngan uols... percayalah... ni hanyalah luahan geram ai kepada si giant ini ... die terlalu membuatkan hati i sakit... bukan sekali cubaaan sakit hati die ni sangat banyak kali die sakitkan telinga n hati ai...... so i tak tahan sangat sampai i keluar kan n3 ni.... i tak ade maksud nak kutuk sape2 yang beratnye 81kg.. i hanya maksudkan si giant ni saje.... harap anda semua faham..... 

moral disini jaga la mulut kite jangan sampai kite sakitkan hati orang... topik fizikal adalah sngat sensitif.. apa yang penting kite kene sentiasa cermin diri kite... sebelum nak komen orang pandang diri kite dulu ... pstu diam n betulkan dulu diri kite.. jangan nak terus melulu sakitkan hati orang.. dan jangan lah berdengki dengan kelebihan orang lain ... semua orang ade kelebihan dan kekurangan masing2.... tolong la jangan lupe diri...

semoga si giant ini dapat la berubah dan saya juga dapat berubah.... insyaallah....


5 comments:

  1. haha like sangat... harap si giant baca ni...

    ReplyDelete
  2. huhuhu benci sangat biler teringat si giant tu kakyati oii huhu

    ReplyDelete
  3. ler..ada jgk org camtu rupanya..kalo dia tu selim melim ok gak..ni tak sedar diri..u sabar jer k..skang ni tuhan balas on the spot..tunggu dan lihat dah la

    ReplyDelete
  4. lily: semoga mcam tula babe.. i sabar je ni.. tapi bile i teringat i sakit hati sangat huhu

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers