5/09/2011

mai nak cita sikit ...

dulu ..... saya ada mencuba nya tapi adalah sekerat jalan sahaja...sebabnya atas faktor kesihatan saya yang tidak menentu oleh kerana tekanan darah yang rendah yang tidak menentu lalu aku terpaksa berhenti dan berehat ... dan suami telah abiskan...

tetapi setelah melihat perubahan kepada diri kawan saya ..aku mula menjadi berkobar2 n dengan faktor badan yang tak turun2 ni aku jadi risau.... n mula nak ambik die balik...adakah aku kejam? umpama ludah ku jilat balik...feduliks!!! badan aku kan aku yang nak kurus ... 

 *pic by google*

jadi kasih ku kembali kepada si dia .... de bella litchin......

semoga saya dapat mencapai dan mengapai kejayaan seperti orang lain yang telah mencobanya.... saya sekadar ikhtiar.... dan taknak letakkan harapan yang tinggi takut frust...hehehe.....


1 comment:

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers