5/18/2011

baru aku sedar aku pelik..

hahahahah sangat lah lawak.... nak tau kenape lawak sebab aku baru sedar aku ni seorang yang pelik... selama hari ni aku tak sedar tau tapi bile mr.papa cakap baru la aku sedar hahahaa kitorang gelak terbahak2 malam tadi.... yang lawaknye perangai pelik aku ni mr.papa boleh follow je  n die pun tak sedar yang die boleh tak kisah sume tu tibe2 je terpikir hal pelik tu  yang menampakkan aku seorang yang fussy n complicated n terus kitorang gelak besar hahaha adoi sakit perut biler teringat balik  .... meh sini tengok kepelikkan aku ..tak la pelik mane pun i rase hehehe..
  • sanggup tido bawah dari tido atas katil... sebab aku taknak cadar or bantal2 terusik... aku nak die elok mcam tu je .. ni aku mengaku memang dari dulu lagi dari anak dara lagi aku memang mcam ni... aku sangup tido straight jee punya taknak cadar n bantal2 terusik..
  • aku tak penah bagi mr.papa lipat baju or susun baju or ambik baju die sekali pun ....sebab aku memang tak boleh tengok benda senget...
  • sehari aku lap meja dekat 100 kali.. tambah2 meja kaca .. mata aku ni nampak je cap2 tangan so tak boleh memang selagi aku nampak cap tangan selagi tula aku ulang alik lap...
  • aku suke jerit time pakai tudung kalau tudung tu tak elok... mcam senget ke ... tetibe muke nampak gemuk ke.... eh aku memang gemuk kan....
  • aku suke masak tapi bile orang tak makan or mr.papa tak makan aku masak aku memang sentap!! dah mcam orang tua kah??
 sotong goreng tepung
  • sanggup baring tak berbantal dari nak baring tengok tv guna kusyen yang ada kat sofa haha punya taknak terusik kan hahaha
  • sidai kain mesti kene susun ikut turutan .... kalau tak sampai tido pun aku pikir pasal baju kat penyidai tak sidai elok2
banyak lagi la nk senaraikan kang korang menyampah plak kan bace bebanyak pasal diri aku kan ....macam la bagus sangat kan ..

jangan la mcam tu k kite share la ape2 cite pun kan ..heheh meh sini meh sini 
mak letak gambo mak bagi sume sejuk hati ****muntah hijo****
si muke sememeh balik koje

2 comments:

  1. jgn xtahu mmg ada org pelik mcm nana... akak kalau nyidai baju susun ikut turutan dan gender.. meja makan lap pkai kain lain, dapur kain lain, utk lantai lap lain sudahnye laki aku penin dia belasah je semua yg ada.. geram tau! kain baju pun sama sbb tu sampai skang i xsimpan baju2 suami i .. hahaha.. kejam kan.. sbb dh xlarat menahan hati yg membengkak sbb tgk baju dlm almari lintang pukang...katil cekang2 tu mak akak punya peel, bantal kusyen semua xboleh terusik tu peel mak akak... i mmg suka bergumpal atas katil.. muahahaha...

    ReplyDelete
  2. hahahah tula pasal kan .. pelik haha saye memang jenih mcam tula tak tau keturun sape melalui pemerhatian saye keturun nenek saye la hahaha sebab mak saye tak seteruk saye hahaha... hati ni tak tenteram je rase bile ade yang tak betul walaupun sekecil semut hahaha... ntah ape2 kan hahaha ...

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers