7/02/2013

tak sabar

itulah kaedah nye bile dah lame tak bercuti cuti malaysia... hati melonjak riang bila mr.papa buat tekejut semalam ajak cuti n jalan-jalan hewhewhew rindu katanye ooo mcmtu .... ok papa nnti pegila lagi kusus ke sukan ke jauh-jauh n lama-lama ek ;p..mr.papa ni utk yang tak tau baru je pegi sukan 4 hari ke terengganu..
terseksa kami anak beranak menanggung kerinduan ...euwww bunyi mcam mengada kan orang lain jumpa laki seminggu sekali rileks je kan ko baru 4 hari dah gelabah..yessss memang!! aku tak boleh jauh dengan mr.papa serius mcam bosan tahap cipan...tepon sehari tak tau bapekali mengalahkan duduk kat usa hahaha..aku taknak la yakin sangat cakap kan tapi setakat harini mr.papa pun mcam tu jugak alhamdulillah semoga dia akan terus lekatkan kami anak beranak sentiasa dalam hati dia amin....

ok .. bila dah lama tinggal anak bini agaknye kesian kot kat kami bosan kat umah tu la yang die ajak g cuti-cuti malaysia tu.. n aku ape lagi belum abis die cakap aku terus cakap yeayyyy...isteri yang selalu menyokong suami tak gitew? hehehee... 

*pic google*

penang aku datang ;)

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers