7/09/2013

salam ramadan

esok dah start puasa... uols mcamane? 

heheeh sonokkan kejap je dah puasa balik dah kan ... malam ni start terawih,,, aku still tak boleh nak folo mr.papa g terawih sebab mengenangkan dua orang hero tu baik aku dok diam-diam kat umah jele biar la mr.papa jemaah dengan aman kang tengah solat tu dengar dua orang ni tbahak-bahak la begaduhla belarila nak solat pun tak senang kan.. buat orang geram nak cubit anak aku je kan.. tunggu besar sket kot n dah reti sket la baru aku heret dorang semua jemaah kat mesjid... 

ok takde ape nak update sangat harini.... esok lusa tercetus la revolusi limpahan gambar makanan di dada dada blog memasing kan hehe best best mcam-macam idea boleh cedok.. ok akhir kata aku menyusun sepuluh jari memohon maaf kepada semua rakan dan taulan.. babaiii...



No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers