9/23/2012

macam-macam

dah lama tediam... bukan la ape pun.. cuma tuan blog banyak keje banyak hal banyak benda nak setel...bile dah setel datang pulak tak sihat badan ni.. jadi berdiamlah blog ni untuk sekejap ;) ..syukur semua tu dah berlalu.. keadaan aku jadi mcam biasa... n adala masa untuk update blog terchenta ni... 

bile dah diam lama tu mcam2 cite rasa nak share kat sini ...tapi tak bolehla semua nk letak kat sini jenuh kot aku nak menaip...tak tau nak start dari cerita apa dari hari apa.. jadi tengok gambar jela nnti dari situ kite cite sikit2...

maktok (mama) bersama cucu2 nye.... anak2 aku kalau ade je maktok n wannye bukan main perangai stok tak boleh kata ape... sebab dorang akan buat perangai mengada dek kerana maktok n wannye akan menjadi peguam bela untuk dorang.. jangan la ko nak marah ke  nak cubit ke nak ape... pasti ada tangan yang menepis atau tau2 dah hilang je budak bedua ni dorang hangkut g jalan kalau aku dah naik hantu hahaha.. geli hati kadang tu tapi geramm sangat ..eh kite tua2 nnti dah ade cucu memang mcmtu gak ek? sayang cucu tak hengatttt..

bukan boleh dok diam kalau kat rumah maktok n wan .. sabor jela. danish sekarang memang tak nak layan dah aku nak snap pic die or posing2 ni.. sorry la.. dah besar  katanye...                                                                                                                                         

teman mr.papa shopping baju jalan baju keje baju rumah die.. shopping sakan uols laki mak die memang mcam tu nak cari barang die cukup susah tapi sekali dah dapat tudiaaa ....... haha bini pun ape lagi tumpang la 3 4 kaki...memang heaven bile disponsor .... pilih je pstu bile kat kaunter nak bayar laki muke ketat.. kuikuikui nasiblahhhh ye dapat bini tak de belas kesian ;p tapi memang puas hati sebab aku dapat ape yang telah di aim dalam otak selama ni... senyum sampai telinga ;) pic pun tak banyak sebab bz ;p


ni ape kes nak jadi kembar siam? dorang ni keletihan sebenarnye time ni baru balik dari kenduri kalau tak silap aku .. angkat dari dlam kete letak atas katil...mule2 letak asing2 jauh sikit sekali lagi aku lalu kat bilik tengok dorang dah becantum mcam ni... hahahah comelssssss...

acara tahunan aku.. ape lagi kalau bukan koir...redah jela... buat petandingan koir ni kat muzium so posing la dekat kete2 lama ni ha.... last aku g muzium darjah 6 dulu... gile lama ....jakun la kejap

bila dah juara aksi semua tak senonoh!!! yess juara uolss... lama kerja keras nk dapatkan juara ni.. perghh sangat berbaloii aku jerit bagai nak ape dalam auditorium tu sampai hilang terus suara.. merduku

boleh plak tejumpe pic ni hahah time ni rehearsal koir... sumpah ketaq gile dalam hati bila tengok team2 koir lain dok praktis ... trus rasa gerenti kami kalah... gile punya saiko..

sorryla pic tak letak ikut turutan.. dah alang2 sampai muzium kan boleh plak ade pintu mcamni ape lagi uolss...

basuh kete... tetido2 rayyan tunggu.. memang banyak gile kete time tu.. semua dah lemau tunggu tapi layan carwash ni tempat menunggu die sungguh selesa n redup sejuk jeeewww.... 

cubaan bergambar sefamily tidak berjaya..... mama je yang manesss time ni ;p

muke stress kene buat homework... hahaha tapi bagusnya danish ni die sentiasa ingat homework die tak siap n die akan cuba untuk setelkan cepat sebelum bejalan or main.. bagus abang!!! semoga kekal mcam ni sampai bile2...


ok layanla semua tu dulu k... temuntah plak tengok pic bebanyak.... nnti sambung lagi.. tata... muahhh!!!


No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers