12/09/2011

micasa saye....part 2

tak ade ape nak cite sebenarnye .. belek2 gambar ade teselit pic ni... rase boleh kot tempek kat sini kan.... ;-)


sebelum ni kat entry sini kan aku cakap rumah aku tak ada seri.... baru2 ni aku bosan2 maka terjadilah adengan naik seri giteww..


comey tak??? heheheh
aku kan bangsa pemalas.. pemalas nak amik camera dalam handbag jadi pic ni adalah 
hasil habuan dari bb je huhu kan aku cakap bb aku camera memang out so uols tengok la pun sian je kan..



p/s: yeayy esok lepas jumpe cikgu sekolah danish zazzzz balik umah mama!!!!!



2 comments:

  1. dik; awat satu gambau aje; tujuk lebih sikit; bole share the deco. ideas..kan sharing is caring...

    ReplyDelete
  2. potpetmama: hahaha memang satu gambar je hehe situ je yang ade perubahan sikit nanti saye tangkap banyak2 sy update ye kakak heheh...

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers