9/06/2011

raya kami bermula........

seperti uols dah tau , tahun ni giliran i beraya di rumah mertua!!! di jerantut pahang!!! 

sambutan raya sangat best dengan kemeriahan adik beradik mr.papa yang agak besar kepala sume giler2 ...

tak tau nak cite ape.. sume raya sume same je kot ngan sume orang kan... makan makan dan makan.. syukur berat aku maintain tak naik heheeh.. aku tak layan sangat makan .. makan sikit2 cukup...tapi makan la jugak tak la tak makan langsung kan..


dengan harapan badan boleh jadi ziana zain or erra fazira kan tapi sume tu adalah berangan belaka hahah takpe la berat tak naik pun dah cukup rahmat ;-( ....

sentap okeh!!! bile tengok dua orang pompuan nih!!!! cantik kurus murus dababommm!!!! aku nak mcam ni jugakkkkkkkkkk paham tak ?????? **tetibe aku meroyan!!!...

 sama tak sama tak sama tak????? cakappppp !!! sama kannnn???
tak dapat badan mcam gambarajah diatas dapat tiru pose pun jadilah kan.... dalam hati sambil berbisik pandanglah lihatlah pinggulku yang gedabak!!!! oh ayat tersebut bukan untuk individu disebelah ye hahahah kepada adik ipar ku  sila jangan sentap.. akak cakap untuk akak tau hahahahahhahhahaha **oh pic tak de mase nak beredit n berwatermark bagai !!! aku dah dapat seru malas huahua**

eh apsal emo2 ni?? ni kan n3 raya.. jadi kene la happy2 ... badan sendiri sendiri tanggung kan tak payah  nk membebel kat sini!!!

ok, pagi raya mcam biase bangun pepagi kemas sikit2 ...pastu siap2 kan anak sulung n suami sebab nak g masjid.. anak bongsu sedang tidor lagi... 

ok abang dah siap.. tp time ni sampin agak kelabuhan haha dua kali lipat baru hensem!!... 
bilik bersepah paham2 jela kan.. **pic tak cantek lsg!! huhu bb ni camera nye tak cantek ek??


boleh tak kalau aku malas cite tapi nak tempek gambar je ?? boleh kan? sebab ni blog aku kan suke hati aku la kan ..ha korang hadap jela kan pic2 yang ade ni ;)

ni pic kami anak beranak!!
rayyan muke ketat je hahahah... danish otak takde lain main main main...

bukan senang nak suruh budak bedua ni begambar.... haihhhh kurus mama mcam nih!!!!! boleh kan statement mcam tu kan??? tapi persoalannye kurus keeeeeeee??

try beroutdoor barula nak sikit fokus tapi songkok dah kemana2...rayyan pulak muke blur sebab aku terus je angkat die tengah tido heheh kalau tak satu gambar pun tak ade ngan die hehehe...



gambar banyak lagi sebenarnye tapi tak telarat la nak tempek semua kat sini kan.... ape pun raya memang best kan? sangat best!!!!!!







last sekali untuk tatapan kalian ....... terimalah....

wanita gemuk gigih bergambar blurr


TERIMA KASIH KEPADA NEENA CANTIK GOJES  YANG SUDI MENGAJAR MCAMANE NAK BESOR KAN GAMBAR!!! HEHE SUKE SUKE BOLEH KECIK BESARKAN GAMBAR SESUKA HATI!!! TQ2

2 comments:

  1. skali lg nak puji baju dlm pic last tuh..i suka..cantik kaler dia..

    ReplyDelete
  2. tq dear !!!! heheh bukan baju raya tapi baju lame yang siapnya sama2 ngan baju raya hehehe

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers