9/20/2011

mood ntah kemana

tak tau la sejak akhir2 ni aku mcam tak tau kemane mood nak mengupdate blog kesayangan ni ....sian kadang tu mengenangkan blog yang suam2 ni... basi gitu jee heheh... banyak cite nak cite bnyak cite yang aku hutang nak cite tapi non ado... tak taulah sampai bile akan jadi mcam ni...

agaknye sebab otak ni pikir macam2 kot.. so aku tak boleh nak fokus kt blog ni... yang larat pun fesbuk jele... nk update kat fesbuk memang rajin sebab senang terus je dari henpon heheh nak update blog kat henpon pun boleh tapi aku bangsa tak puas kecik2 ni so kene la tunggu kat opis jgk.. kalau kat rumah plak jangan la harap.. sebab mr.papa akan takluk segala laptop dan sebagainya dengan keje2nye ..  n lagi pun aku kalau kat rumah aku memang supermak!!.. memang balik keje trus buat itu ini begitu begini....kalau tak buat maka rumah akan jadi tongkang pecah... ohh pantang tok nenek aku kalau rumah bersepah!! serius bencii hahah..


ok ni dah meleret lari tajuk dah melalut bagai dah ni... ok aku nak sambung buat keje hakiki ku ;)... btw malam karang ade dinner raye anjuran my opis.. tak tau la pegi ke tak.. kalau rajin aku g kalau malas adalah x pegi...

sekian                                                                                                                                                                   

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers