1/30/2013

rindu

ya Allah rasa lamenye blog tebiar...bukan je blog terbiar ni siap tuan blog pun tak ada masa nak ziarah blog-blog orang lain...tweeter fb semua terabai..tapi fb ad gakla aku selak2 update2 sikit yang mane sempat ....apakah semua ini? hahhaa n sampai bilakah? ntahla aku pun tak tau nak jawab bile boleh natural mcam biasa...sebabnya sekarang ni aku dah tukar tempat kerja...maksud aku bukan tukar opis..opis yang sama cuma lain bahagian jew, acara tukar2 bahagian ni memang selalu diadakan kat opis aku ni ... biasala kan bila dah dok kat tempat baru buat keje baru yang kite tak pernah buat selama ni, memang makan masa la sikit nak faham kan..semua benda nak kene start from zero...jadi hari-hari yang dijalani memang hanya tumpuan dan perhatian kepada task2 baru... wahh sangat komited bukan? kikiki.baru lagi memangla tunggu dah terer sok ;p..korang semua doakan la aku cepat faham ye aku ni dahla blur risau gile kalau sampai sudah aku tak paham-paham...dasar lembssss khenn.. hahah 

bye ;)


buat yang merindui kami laki bini ;p

1 comment:

  1. Sοсk Pumpkіn Мaterials: Onе stretchу, orange athletiс sock per рumpkin.

    3. WHΑΤ TYPE OF EXPΕRTISE DO YOU ΝEED?

    This gаmе iѕ evidencе that tuгnѕ skeptics intο belіeνеrs.
    Also visit my weblog foreroyal mast

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers