12/11/2012

kasut dan perihal anak-anak...

kasut terbabas lagi.... hewhewhew

sebab keselesaan yang sangat maksima aku rembat lagi kasut yang sama tapi lain kaler..... ala ade pun 3 kaler je so aku pun dah merembat ke tiga2 kaler yang ada..puas hati....:) kasut murah bolehla ko nak rembat bebanyak kan..... kasut memahal jangan le mimpi ....

tambahan kasut yang terbabas haritu ;p.... comel dan selesa untuk kaki gajah seperti saya.... harga sepasang rm 62.20 jew ... sape yang bekenan g la cari kat VINCCI yang berdekatan dengan anda ...

habislah cite kasut yang tak penah aku habis kan.. benda paling aku kerap beli dalam dunia memang kasut la... tapi semua kasut-kasut murahan la kan..sebab tu pun aku mampu nak beli kerap uolss oii... 

kite alih ke hal anak-anak pulak....

kan rayyan baru ni dilanda ruam panas yang teruk...serius teruk smpai pecah ade air bisa... kesian gile aku tengok.... kalau tak percaya meh tengok pic ni.. pic ni di tangkap time ruam tengah teruk..dari bintik kecik-kecik jadi bintik besar dan bengkak...

mula ingat demam campak tapi doc cakap bukan ni just ruam biasa je tapi dah kene jangkitan kuman sebab rayyan garu2..so kuman tu merebak melalui kuku ryan ...memang krim n antibiotik n tahan gatal jela ubatnya yang doc bagi....doc pun cakap tak de ape yang serius pun ...lega dengar ..

lepas beberapa hari dah kurang....n dah nak baik... syukur alhamdulillah..lega gile aku ... memang takat tu je ruam tu naik n dah semakin hilang dah...

main tetap main .... dua budak ni serius tak makan saman ...mama mintak duduk diam seminit pun tak boleh ...phew lap peluh ngan dua budak nihh hehehe ...rambut rayyan terpaksa disodok pendek sebab nak senangkan proses letak ubat kat kepala n muka die...

ni yang terbaru ... dah baik dah heeeee..... tinggal sikit je lagi parut-parut yang ada ....

abang n abgngah....heheh sekarang dah belajar-belajar panggil rayyan abang ngah......ok jangan speku ape2...aku tak mengandung pun lame lagi plannye ;p saje je nak panggil rayyan abang ngah.. tapi dia asikla dok bahasakan diri dia adik...takpela ajar awl-awl kan lambat laun akan jadi abang ngah jugak kan....

bila dah rayyan dah ok...danish plak badan suam-suam nak demam....check2 memang demam biasa je...lame gak dah dorang ni tak demam so semalam lemahlah seorang pendekar kat umah ...

 rimas dengan mama yang tak abis-abis nak snap muka abang hahahaha..aku memang suka usik dia...

dah bagi ubat suruh dia rest n letak kain basah kat kepala takut panas lagi tinggi secara tiba-tiba...pagi tadi check suhu dia dah tak demam dah..tapi ubat aku bekalkan dah kat sekolah takut-takut demam balik...


mcam tulah nak besar kan anak ....ada suka ada duka ada sihat ada sakit ..semua tu manis-manis belaka...dan mengajar aku menjadi lebih matang...

cinta hati saya ;)
mr.papa ketinggalan sebab kerek taknak turut serta hahaha ;p

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers