12/05/2012

ada suka ada duka

yang suka nya....mr.papa tak jadi outstation minggu ini jadinya insyaallah aku akan turut serta rombongan merisik abang aku... heheh best-best.. tak jauh pun merisik nya ...bakal kakak ipar aku tu orang kl je .. yang bestnye sebab boleh kumpul adik beradik semua :) ..kebetulan abang aku yang sulong pindah rumah so boleh la sekali harung je tengok rumah baru dia n lepak tido situ lama sangat dah rasanya tak jumpa dorang n x peluk anak-anak sedara kesayangan aku tu adam n lissa  oh untiee sangat rinduuu korangg huwaaaa!

yang duka nya... si rayyan cikabom aku tu pulak kena ruam penuh kat dahi n kepala ...adoii la hai siannya la aku tengok... tak taula panas ke ape ke tiba-tiba naik ruam gatal...bila dah gatal die pun gatal la menggaru bila dah garu merebak la pulak kat dahi .. serius memang kesian sangat... demam apa semua tak..just naik ruam tu je... dah bawak dah g klinik n ubat pun semua dah bagi.. tapi ambik masa la sikit kot nak surut... dulu pun danish penah gak sekali kena mcam ni... memang ambik masa dalam seminggu dua gak nak betol-betol elok...alaaaa haiii potong moodla... mcamane nak g kl kalau dia mcam tu kan... sian plak tengok betepek muka tu ngan krim kaler pink..harap nya harini ada la kurang sikit ruam tu...

*pic sekadar hiasan*

mama doakan adik cepat baik..mama risau jugak wlaupun doc cakap ruam biasa je...tapi yela mak mak ni kan jenis suka glabah suke tak sabar ape-ape nak cepat nampak kesan nak cepat nampak baik....eh ke aku je mak-mak yang jenis mcam ni? bila aku cakap kat mr.papa aku risau die mule nak marah aku huhuhu benci tau... nak cakap kat sape lagi kan kalau tak kat die huhu emooo tau aii..nasiblaa ade blog ni so cakap kat blog je la......


blog oh blog aku ni risau risau risau.... huhuhuhuhu babai....

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers