1/24/2012

jangan membazir.... tak baik ..

aku selalu buat pembaziran ....
dah tau kulit sensitif tapi gatal jugak cuba mencuba dan terus mencuba ikut orang...orang pakai tu aku pun nak pakai tu orang pakai ni aku pun nak pakai ni mcam tula kakedahnye ... jadi yang hazab menangung aku jgak kan pastu strt meroyan dalam fesbuk.. itula saya ;-)

baru2 ni aku buat hal lagi .... dengan harapan nak menjimat n nak meniru orang aku pun belila 3 bahan ni....
fokus pada bahan yang dah dianakpanahkan ...sebab beli 2 benda ni sebab nak ikut orang sebab orang pakai ok n cantik je tanpa sedar diri sendiri kulit tahap maksimum punye sensitif...kebetulan time2 ni memang semua alat2 pembantu cantik aku dah nak abis ....

sekali oulss aku pakai mascara tu gatal merenyam n bengkak wehh!!! mata merah mcam sakit mata gatal jangan cakap lah!! tapi tu semua aku dah tau dari awal tapi galak kan sape suruh??? mcam tu gak ngan makeup remover tu... selama hari elok je aku pakai baby oil murah je pun tapi ngade2 beli yang ni mak aihhh pedih mcam ke ape uolssssss mata aku muke aku abis bengkak n gatal!!!!!!! nasib stok ubat elergic ade terus aku telan tapi tetap teruk jgak haa ape lagi mengadap doctor le plak tak pasal2! haihla nasibbb.. lepas jumpe doc terus die bagi ubat makan n krim sapu.. sekali pakai terus baik wahh ajaib disitu!!! syukur...

bila dah jadi tragedi tu mule pasang mcam2 azam.... tak akan nak tiru orang lagila tak akan terjebak ngan iklan lagi itu la inilah!!! haihh mcamane nak berubah pun tak tau hehehe.. geram n insaf punye pasal terus aku beli sagala benda yang dah abis ni....
lega .. tiada lagi gatal2 muke segala.... 

itu jelah nak cite k babai

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers