7/12/2011

hehe....

mood nak update blog memang menebal dan meninggi!! tapi tula tuntutan kerja punye pasal jadi masa adalah terhad... nak update kat umah plak paham2 jela kan ai bizi mcmane..

jadi dipendekkan cite....

semalam aku lawan koir .... syukur kami layak ke final pada bulan september ni!!! sangat2 puas hati!! sebab team koir kami kerja keras giler uols!!! punye nak sangat lepas ke final!! dari 12 team yang masuk hanya 5 team je yang dipilih!!! bangga okehh hahahah... padahal semalam punye la cuak bile tengok team2 lain buat serius sume hebat2 gilerrrr!!! tapi apa pun memang berpuas hati team koir kami layak sebab memang aku yakin kami layak punn hahahhaha .. kenape aku yakin? sebab team aku nyanyi dah rope kene rasuk hantu kaberet sorang2 aku tengok sume jadi lupe diri bile kat atas stage tu hahahahah.. sume all out okeh!! cayalah!!!  .....tapi serius memang puas hati lah dapat lepas ke final!!!

pic semalam memang ade tangkap tapi tak tau kamera sape.. mak time tu nebes so pic pun tak banyak yang mak snap hahah... nanti dah ade i tempek bebanyak kat sini yee heheh akhir kate....terimalah !!

pic pagi semalam ;-D bersama pengkurus pengurus koir merangkap my bff !!!
pn. munirah ;)


*ni pic lame time training hehe*
segelintir pasukan koir kitorang!!! ni puak suara soprano!!! betulkah ejaan ini?
pic seluruh team mak tak simpan nnti ade mak buat n3 khas ye!!



ok tata!!

No comments:

Post a Comment

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers