5/23/2011

menyesal tak sudah

tula kan sape suruh gedik beli brand lain sudahnye dah menyesal... konon nak jimat nak murah nak menjana kewangan nak jadi jutawan akhirnye memakan diri sendiri ... ingat tak kat entri lama ni  kan aku ade cite kat bawah n3 tu aku nak cari eyeshadow ...  

korang tengok la eyeshadow aku yang dah kehabisan ni  .. teruk betol rupenye kan dalam pic ni hahah sampai pecah2 mcam ni ...ni pun aku pakai jugak ...aku kan tak boleh pakai brand lain .. aku kan bangsa elergic tapi tak sedar diri nak tukar brand lain .. jadi bile dah tahap mcam ni dah sampai masa la aku tukar kan...untuk berjimat aku telah mengambil langkah bijak dengan membeli dari jenis yang murah...jalan -jalan dan jalan terus terpaut pada si dia ......


tadaaa.... brand elianto.. harga dalam belasan ringgit sahaja 
sungguhlah  jihmat dan dengan harapan boleh jadi jutawan.... =P

akibatnye sekali pakai mata dah bengkak gatal bulu mata sume tecabut tinggal beberapa helai je jadi bayangkanlah keadaan mak ketika itu.... mata bengkak mcam baru lepas nangeh... serius menyesal dan terus bertaubat!! memang takkan dah mencuba brand yang lain !!! huhuhuhuhuhuhuhuhuhu sakit dan seksa okeh!! gatal merenyam sampai tahan kena makan ubat segala... bile dah makan ubat dah tak gatal kulit pulak mengelupas perghh sungguh buruk dan tak selesa.. padan lah muke kan dah tau tapi degil kan kan kan...


itu jela nak cite pasal aku ni menyesal.. sekarang mata dah cantik baik dah... biarla aku hadap ketulan2 yang tinggal kat bekas eyeshadow lame tu ha dari aku pakai yang baru tapi menyeksakan... cukup duhit nanti mak beli yang baru ye...mak ni orang susah bukan boleh beli itu ini sume main beli je .. sume mesti kene ade perancangan kan mak becita2 nak jadi jutaria jutawan  =P maaf n3 kali ini banyak unsur verangan yang tak abis2.... 


moral untuk cerita hari ini....jangan la kite gatal nak mencuba sesuatu yang kite tau padahnya... setialah pada yang satu.... ;)


sekian , 
aku yang bermata gatal

**segala pic telah di snap di kawasan tempat kerja ;) **

2 comments:

  1. sian dia.. akak pulak tak boleh beli sembarangan lipstik.. terus mengelupas dan gatal2 jadinya.. semoga cita2 utk jd jutawan tu tercapai hen daknya..

    ReplyDelete
  2. akak saye pun mcam akak jugak huhuhu lipstik ke eyeshadow ke sume sensitip ... memang tak boleh main beli n main pakai je akibatnye adalah sengsara hehehe.... jutawan tu bukan cite2 kak itu berangan hahahahaa

    ReplyDelete

dah kawin ...

Daisypath Anniversary tickers